Statement: 1

Jag tog kontakt med utsidan för att få hjälp och rådgivning om att kunna hantera relationen med min far. Han svek mig, invaliderade mig och knuffade bort mig från sitt liv. Jag behövde hjälp med att förstå detta och sluta idolisera denna man som varit min pappa. Vår pappa. Jag har en bror också. Ödmjuk, klok och framåtsträvande. Vi får kämpa tillsammans, kämpa för rättvisa. Jag har kämpat mig blodig, blivit slagen på när jag redan ligger på marken och jag har äntligen fått nog. Jag reser mig ur askan och slår tillbaka. Aldrig mer ska jag ta på mig din smärta, skam eller ångest. Aldrig mer ska jag hoppas att du ska ta av dig masken du byggt på dig.
ALDRIG mer ska jag gråta på grund av dig, för aldrig mer ska du få skada mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0